01.08.2012 tarihinde Sağlık.Net 2’ye geçildiğinden sistemde veri
aktarımı, sisteme giriş, kurum kodu uyumsuzluğu, vb. başlıklar altında
aksaklıklar oluşmakta; bunun sonucunda aile hekimlerimizden gelen
aramaların yoğunluğu sebebiyle birçok aile hekimimize telefon ile
yeterli destek verilememektedir.
Bu sebeple; şifre güncellemesi de dahil tüm Sağlık.Net 2 ile ilgili
sorunlarınızın Müdürlüğümüz bünyesinde çözülebilmesi ve Müdürlüğümüz
bünyesinde çözülemeyecek diğer sorunların Bakanlığımıza iletilebilmesi
için [email protected] e-posta adresi veya iletişim sayfamız aracılığıyla ad, soyad, TC kimlik numarası, çalışılan kurum, çalışılan birim kodu, kullanılan AHBS programı
bilgilerini içeren ve sorunu özetleyen bir mesaj ile Müdürlüğümüze
ulaşılması işlemlerin daha hızlı ve etkili biçimde gerçekleştirilmesini
sağlayacaktır.
Bakanlığımızca tanımlanmış olan @saglik.gov.tr uzantılı
e-postalar ile ilgili Halk Sağlığı Müdürlüğümüzce herhangi bir işlem
gerçekleştirilememektedir. Bakanlığımızca tanımlanmış olan bu e-posta
adresleri için [email protected] veya [email protected] adreslerinden yardım sağlanmaktadır.
Müdürlüğümüzce Sağlık.Net 2 şifresi verilmiş olan ve sisteme
girmesine karşın veri gönderemeyen aile hekimlerimizin, kullandıkları
yazılım firmasından kurum kodlarını kontrol ettirip güncellettikten
sonra Müdürlüğümüze başvurmaları önemle rica olunur.
http://www.istanbulhalksagligi.gov.tr/duyuru/saglik-net-2-sifre-ve-guncelleme-duyurusu