KRİTERLER | FİRMA -1- |
|||||||
GENEL YAZILIM BİLGİLERİ |
||||||||
Firma Adı | HN Bilişim Yazılım ve Danışmanlık- Hıdır Yılmaz |
|||||||
Firma Adresi | Caferağa Mah. Miralay Nazım Sok. 21/2 | |||||||
Program Adı | Medix AHBS | |||||||
Firma Telefonları | 216 450 00 30 | |||||||
Yetkili Email Adresi (İSTAHED yönetimi İletişimi içindir.) |
[email protected] | |||||||
Destek Telefonları | 0216 450 00 30 | |||||||
Destek Saatleri | 08:30 – 18:00 | |||||||
İstanbul içerisinde hizmet vermek üzere bayisi / personeli var mı? |
İstanbul firmasıyız | |||||||
Program hangi dilde yazılmış? |
.net ; C# | |||||||
Program hangi işletim sistemlerinde çalışıyor? |
windows XP, Vista, 7 | |||||||
Programın veri tabanı hangi veritabanı sunucusunu kullanıyor? |
SQL Server 2005 | |||||||
Aynı anda iki işlem yapılabiliyor mu?(Veri gönderim ve muayene gibi) |
Evet | |||||||
Hemşire (client) kurulumu var mı? |
Evet | |||||||
ASE Bilgisayarı Hekim Bilgisayarı kapalıyken çalışabiliyor mu? |
Hayır | |||||||
Program otomatik olarak yedek alabiliyor mu? Kapanışta yedekleme uyarısı var mı? |
Evet | |||||||
Hangi AHBS’lerinden veriler aktarılabiliyor? Eksik yada kayıp veri oluyor mu? |
Neuroogle, NBYS, GPTürk, Sentim | |||||||
Ortalama programın açılış süresi (sn) |
5 sn. | |||||||
Programın kullanım klavuzu (E-klavuz da olabilir) var mı? |
Evet | |||||||
Programın kullanım videoları var mı? |
Hayır | |||||||
Programı yeniden yüklemek için kullanıcı desteğe ihtiyaç duyuyor mu? |
Hayır | |||||||
Doktorlar arası mesajlaşma sistemi mevcut mu? Firma duyuru gönderebiliyor mu? |
Evet | |||||||
Destek Merkezinde kaç kişi çalışıyor? |
6 | |||||||
Aylık kiralama ile mi yoksa lisans satışı ile mi satılıyor? |
senelik bakım ücreti | |||||||
Ödeme koşulları nedir |
3 taksit | |||||||
İSTAHED üyelerine özel indirim var mı? |
EVET 400 + KDV= 472 TL | |||||||
Windows firewall ile belli başlı internet security programları ile çakışıyor mu? |
Hayır | |||||||
Hastalara SMS atma imkanı mevcut mu? Birim fiyat ne kadar? |
gerekirse | |||||||
Yazılım USVS 2.0 Uyumlu mu? Yazılımın ortalama güncellenme sıklığı nedir? (Ayda X kere) |
Evet, 3 kere ve kişiye özel güncelleme mevcut |
|||||||
Yazılımdan Aile Hekimliği Performans itiraz formları ve ekleri yazdırılıp kayıt altına alınabiliyor mu? (İstanbul Sağlık Müdürlüğüne Ait İtiraz Ekleri) |
Hayır (Standart İtiraz Formu Çıktısı) | |||||||
Yazılım Aile Hekimi Kayıt talep formunu (Ek1) yazdırılabiliyor mu?Aile Bireyleri eklenebiliyor mu? |
Evet | |||||||
Aynı veritabanını sunucusunu kullanan diğer AHBS yazılımları ile birlikte çalışabiliyor mu? |
Evet | |||||||
POLİKLİNİK EKRANI | ||||||||
Ortalama muayene-reçete süresi ne kadar (sn) |
20 sn. | |||||||
Program tek ekranda tanı ve reçete girişi yapabiliyor ve geçmiş muayene ve reçeteleri gösterebiliyormu? |
Evet | |||||||
Hasta bazında serbest metin uyarı bilgi giriş ekranı var mı? Kişi geldiğinde görebiliyor muyuz? |
Evet | |||||||
Şablon reçete var mı? |
Evet | |||||||
Doktor hemşire bilgisayarından isterse reçete yazabiliyormu? |
Evet | |||||||
Majistral ilaç yazım ekranı mevcut mu? |
Evet | |||||||
Majistral ilaç kalıpları var mı, kalıp üzerinde maddelerini ve miktarlarını yazarak orjinal reçeteye reçeteye ekleyebiliyor muyuz? |
Evet | |||||||
Orjinal reçeteye, ilaç olmayan ancak kullanımını önerdiğimiz kalemleri klavye ile yazıp ekleyebiliyor muyuz? (besin takviyesi, kozmetik, vs, örneğin gebeler için kozmetik cilt kremi, soğuğa karşı koruyucu krem, vs) |
Evet | |||||||
Aynı reçetede birden fazla majistral ilaç yazılabiliyor mu? |
Evet | |||||||
Kullanım Süresi Dolmamış İlaç Yazma Engeli var mı? |
Hayır (Bitiş Tarihi Görülebiliyor) | |||||||
Geçmiş reçetelereden toplu tanılar veya ilaçlar tekrar RPT edilebiliyor mu? |
Evet | |||||||
Geçmiş reçetelereden tek tek tanı ve ilaçlar RPT edilebiliyor mu? |
Evet | |||||||
Geçmiş muayene veya raporları görürken ilgili muayeneyi açmadan tekrar çıktısı alınabiliyormu? |
Evet | |||||||
Muayene ekranında hastaya ekran değiştirmeden hastaya ait adres telefon ve resim bilgisi gösterebiliyormu? |
Evet | |||||||
Standart anamnez ve check-list fizik muayene sayfası var mı? |
anamnez | |||||||
Etken madde seçimli allerji uyarı sistemi var mı? |
Hayır | |||||||
Raporlu ilaç ve rapor bitim süre kontrol ve uyarıları mevcut mu? |
Evet | |||||||
Hastanın mevcut İlaç muafiyet raporları kayıt altına alınabiliyor mu? |
Hayır | |||||||
Hastaya verilecek raporlar şablon olarak mı çıkıyor? Metin düzenlenebiliyor mu? |
müdahale edilebiliyor (İşe Giriş Raporu hariç) |
|||||||
İZLEM EKRANLARI |
||||||||
Performans için uyarı sistemi var mı? |
Evet | |||||||
Hastalara verilen eğitimler kayıt edilebiliyor mu? |
Evet | |||||||
Muayene ekranında hastanın son yapılan 15-49 izlemi / tarihi görülüyor mu? |
Evet | |||||||
Performans dışı izlemler de persantil grafiğine dahil ediliyor mu? |
Evet | |||||||
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ | ||||||||
Program içerisinden gelecek ayların performans ekranı görülebiliyor mu? (Yerel verilere dayanarak) |
Evet | |||||||
Performans bilgi ekranlarının çıktıları alınabiliyor mu? |
Evet | |||||||
Performans bilgileri üzerinde arama yapılabiliyor mu? |
Evet | |||||||
BAKANLIK ESK ve MERNİS EKRANLARI |
||||||||
İlişiği kesilen hastaların ne zaman kime atandığı görülebiliyor mu? |
Evet | |||||||
Toplu Mernis sorgulaması yapabiliyor mu? |
Evet | |||||||
Ölüm nedeniyle ilişiği kesilmiş nüfus görülebiliyor mu? |
Evet | |||||||
Sağlık bakanlığından hastaya ait tüm sağlık kayıtları yerele kayıt edilebiliyor mu? |
Evet | |||||||
Hane Halkı/Komşu oluşturabiliyor mu? |
Evet | |||||||
Hane Halkı/Komşu verilerine manuel ekleme-çıkarma yapılabiliyor mu? |
Evet | |||||||
Vekalet edilen kişinin hastalarının bakanlıktan çekilebilmesi mümkün mü? |
Evet | |||||||
Hastanın aile bireyi veya komşusu gelince uyarma seçeneği var mı? Aktif mi? |
Evet | |||||||
Tüm nüfusun atanma tarihi öğrenilebiliyor ve listelenebiliyor mu? |
Evet | |||||||
İSTATİSTİK ve AYLIK ÇALIŞMALAR | ||||||||
İstatistiki formları verebiliyor mu? (Aylık çalışma formları) |
Evet | |||||||
Excel pdf vs formatlarda export desteği mevcut mu |
Evet | |||||||
Export edilen dökümanlar Office Programının her versiyonuyla uyumlu mu? |
Evet | |||||||
Çıktılarına müdahale edilip, ifade değiştirilebiliyor mu? |
bazılarına müdahale edilebilir | |||||||
Tek tuşla, hastanın bizdeki tüm geçmişini görebiliyor muyuz? |
Evet | |||||||
STOK TAKİP ve KAREKOD SİSTEMİ |
||||||||
Stok takip sistemi mevcut mu? Kritik seviye uyarısı var mı? |
Evet | |||||||
ASM için ortak stok takip yazılımı varmı?Ücretli mi? |
Hayır | |||||||
Stok takip sistemi karekod aşı takibine uyumlu mu? |
Evet | |||||||
Stok takip sisteminde ASM ve AHB bazlı kayıtlar tutulabiliyor mu? |
ahb bazlı | |||||||
Stok takip sistemi çıktıları xls ve pdf formatında alınabiliyor mu? |
Evet | |||||||
DÖKÜMANLAR | ||||||||
Kısıtlı da olsa program içerisinde bir İlaç Rehberi mevcut mu? |
Evet | |||||||
Tanı ve Tedavi Rehberi mevcut mu? | Evet | |||||||
Mevzuat ile ilgili dökümanlar mevcut mu? Güncelleniyor mu? |
Hayır | |||||||
Hastalara verebilmek üzere diyet vs. gibi hazır formatlar var mı? |
Hayır | |||||||
Mevcut ek tıbbi dökümanlar neler? | ||||||||
HASTA KABUL SİSTEMİ (Sadece Bu Yazılımı Mevcut Programların Sistemleri Değerlendirmeye Alınmıştır.) |
||||||||
Hasta kabul (Sıramatik) sistemi varmı? |
Evet | |||||||
Sıramatik sistemi tüm yazılımlarla uyumlu mu? (ASM aynı programı mı kullanmalı?) |
Hayır (Evet) | |||||||
Hekim sıraya dışarıdan müdahale edebiliyor mu? |
Hayır | |||||||
Hekim danışmadan verilebilecek hasta sayısını sabah ve öğleden sonra ayrı ayrı sınırlandırabiliyormu? |
Hayır | |||||||
Sıramatikte misafir hasta kabülünü engelleyebiliyor mu? |
Hayır | |||||||
Sıramatikte hasta çağırma yöntemi nedir? 1-Resim 2-İsim 3-İsimle sesli çağrı |
2 | |||||||
BUZDOLABI ISI TAKİP SİSTEMİ (Sadece Bu Sistemi Mevcut Programların Sistemleri Değerlendirmeye Alınmıştır.) |
||||||||
Buzdolabı Isı Takip Sistemi var mı? |
||||||||
Bakanlık şartnamesi ile uyumlu mu? |
||||||||
Tek cihaz ile kaç dolap takip edilebiliyor? |
||||||||
Verileri okumak ve göndermek için bir PC ihtiyacı var mı? |
||||||||
Cihazın kendi üzerinde veri kaydedebileceği bir hafızası var mı? |
||||||||
Elektrik kesikken ne kadar süre veri depoluyor ve ne kadar çalışabiliyor? |
||||||||
Cihaz üzerinde bir ekran var mı?Kapak açılmadan derece okunabiliyor mu? |
||||||||
Dolap kapağı açıldığında algılayabiliyor mu?(Bir switch mevcut mu?) |
||||||||
Elektrik kesilmesi veya gelmesi halinde uyarı sistemi var mı? (SMS/Email) |
||||||||
SMS Birim fiyatı ne kadar? Aylık ücretsiz kullanım hakkı var mı? |
||||||||
Verileri grafik olarak anlık gösterebiliyor mu? |
||||||||
Sağlık Bakanlığı Buzdolabı Aylık Isı Takip Çizelgesini çıktısı alınabiliyor mu? |
||||||||
Cihaz firmware yazılımı internet üzerinden otomatik güncellenebiliyor mu? |
||||||||
Cihaz ayarları web sayfası (local web arabirimi de olabilir) üzerinden güncellenebiliyor mu? |
||||||||
Fiyatı Tek Dolap / Çift Dolap için ne kadar? |
||||||||
Cihaz satış bedeli dışında ek aylık ücret mevcut mu? (Sim kart ücreti vs.) |
Birliğimiz gücümüz...GÜÇLÜ İSTAHED, GÜÇLÜ AİLE HEKİMLİĞİ!Geleneksel STK anlayışını değiştirip, tüm siyasi görüşlerden uzak bir şekilde, amacı sadece aile hekimliği sistemindeki aksaklıkları çözmek ve sistem içinde hekimlerin haklarını savunmak, yüklenen angaryalara karşı emek mücadelesi vermek olan derneğimize BURAYA tıklayarak üye olabilirsiniz. son eklenen haberler
[instagram-feed feed=1]
@istahed |
BU YAZIYI PAYLAŞIN